Dirty dancing

 

Förra helgen packade vi in oss i bilen hela familjen och begav oss till Stockholm. För ett halvår sedan bokade jag med Emils systrar och Emilia biljetter till dirty dancing. Det blev mysfrukost hos Lisa och Viktor sedan en heldag på stan. Framåt kvällen åt vi tjejor middag på Riche, god mat och mycket trevligt. Måste ju såklart tillägga att Filip Hammar och Per Lernström satt bordet över oss. Sen slog klockan halv åtta och vi var på plats på china teatern för att se den mycket efterlängtade musikalen. Tre hela timmar hade vi framför oss men vips så var dom slut. Jag kan ju säga så här att det var det allra bästaste jag sett, helvete vad de kan dansa. I pausen satt jag och Lisa och googlade helgdanskurser. När Johnny sa "Nobody puts baby in corner!" Vaaad de ljublades, och alla mina hårstrån på hela min kropp bara reste sig från liggande läge till så högt det bara går, tror nästan att de växte ut några millimeter. Helgen var mer än underbar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åå jag dör vad Sigge är gullig <3 :D

2012-03-05 @ 08:04:27
URL: http://eljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0